Політика повернення товарів
Чи можливо обміняти або повернути товар?
Так, обміняти або повернути товар, який Вам не підійшов, можна протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантоване Законом України «Про захист прав споживачів» (ст. 9)
Щоб скористатися цим правом, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п .;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
- електронні защіпки, емулятори, модулі і блоки не підключалися до автомобілю і на них не подавалося живлення.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар на вашу думку неналежної якості, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку магазин проводить обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту технічного фахівця нашого інтернет магазину про те, що умови експлуатації не порушені. Електронні защіпки, емулятори, модулі і блоки підлягають обміну тільки за умови що вони не підключалися до автомобілю.
Майте на увазі, що придбаний товар, який був встановлений, протестований або зі слідами ушкодження, вважається таким, що був у використанні і не може бути обміняний або підлягати поверненню згідно із законодавством, якщо він має робочий стан, але не підходить Вам за тими чи іншими параметрами. Такий товар поверненню та обміну не підлягає.
У разі повернення товару кур'єрськими або поштовими службами, оплата здійснюється за рахунок відправника. Після відправки повернення, напишіть, будь ласка, номер ТТН на електронну адресу orders@xhorse.kiev.ua